O fakulteti

Dogodki

Vabilo na delavnico: Novi mediji – nove tehnike vpliva
20.9.2017

Si želite videti, s kakšnimi tehnikami mediji vplivajo na vas? Ste že slišali za to, da nekdo vpliva na vas, ne da bi vi to vedeli? Vljudno vas vabimo na delavnico in demonstracije tehnik, ki so za večino vedno prikrite.

Na delavnici bodo predstavljene sugestivne in prepričevalne tehnike, ki jih sodobni mediji uporabljajo za vplivanje na potrošnike, ne da bi se le-ti tega zavedali. Demonstracije bodo med drugim vključevale subliminalne sugestije in učinke, ki jih tovrstne sugestije imajo na emocije ob izpostavljenosti medijem. To stanje, ki omogoča oglaševalcem, da s svojimi sporočili zaobidejo kritični faktor in instalirajo nove navade brez vednosti potrošnikov, bo predstavljeno na sproščen način. Odkritje in predstavitev teh skrivnosti vam bo omogočilo, da boste gledali na medije in ustvarjanje medijskih sporočil z drugimi očmi. Le, če te tehnike poznate, lahko razumete, kaj se v resnici dogaja in kako oglas dejansko lahko deluje.

Delavnica se bo začela v sredo, 20. 9. 2017 ob 16 uri in zaključila predvidoma ob 19:30 uri. Vidimo se v prostorih Fakultete za medije na Leskoškovi 9E (mansarda). Vodil jo bo dr. Andrej Kovačič (več o trenerju in avtorju PRO-Aktivnih komunikacijskih tehnik na www.andrejkovacic.com/slo), ki je tudi predavatelj na Fakulteti za medije. Delavnica je organizirana v okviru Fakultete za medije in je za vse udeležence brezplačna (študij na Fakulteti za medije ni pogoj za udeležbo).  Zaradi omejenega števila mest (prostorska omejitev je 30 udeležencev) vas prosimo, da si s prijavo na http://www.andrejkovacic.com/delavnica  zagotovite svoje mesto. Udeleženci na delavnici bodo lahko sodelovali tudi na naslednji delavnici PRO-ACT, ki jo bo ravno tako podprla Fakulteta za medije.